.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رئیس سازمان انرژی اتمی از سفر قریب‌الوقوع مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ایران خبر داد. اسلامی: گروسی به‌زودی به ایران سفر می‌کند
رئیس سازمان انرژی اتمی از سفر قریب‌الوقوع مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ایران خبر داد.(ادامه)
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم!
دانشجویان در دیدار با رهبر انقلاب چه گفتند؟
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم! (ادامه)
اولین واکنش آمریکا به خبر آشتی با ایران !
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در نشستی خبری به سوالاتی درباره مطرح شدن موضوع ایران در نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و اظهارات رسمی ایران درباره باز بودن کانال‌های دیپلماتیک در زمینه احیای برجام پاسخ داد.(ادامه)
مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، از سران کشور‌های جهان خواست تا گفتگو با ایران درباره برنامه هسته‌ای این کشور را از سر بگیرند. گروسی خواستار مذاکره با ایران بر سر برجام-۲ شد!
مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، از سران کشور‌های جهان خواست تا گفتگو با ایران درباره برنامه هسته‌ای این کشور را از سر بگیرند.(ادامه)
نماینده دایم اتحادیه اروپا در نشست شواری حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، اتهام‌زنی‌های دیگر مقام‌های این اتحادیه علیه برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای ایران را تکرار کرد. اتهام‌های واهی اتحادیه اروپا ضد برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای ایران
نماینده دایم اتحادیه اروپا در نشست شواری حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، اتهام‌زنی‌های دیگر مقام‌های این اتحادیه علیه برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای ایران را تکرار کرد.(ادامه)
آخرین اخبار از عملیات طوفان الاقصی/ نتانیاهو: روزهای سختی در پیش داریم/ جنگ بسیار طولانی خواهد بود/ حزب‌الله ۳ مرکز راداری و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی را منهدم کرد +فیلم و عکس(خبر)
(ادامه)
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در واکنش به بیانیه اخیر سه کشور اروپایی عضو برجام گفت که طرف‌های غربی نباید انتطار داشته باشند ایران برجام را کامل اجرا کند ولی آن‌ها به تعهدات خود عمل نکنند. واکنش اسلامی به بیانیه جدید ضدایرانی
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در واکنش به بیانیه اخیر سه کشور اروپایی عضو برجام گفت که طرف‌های غربی نباید انتطار داشته باشند ایران برجام را کامل اجرا کند ولی آن‌ها به تعهدات خود عمل نکنند.(ادامه)
شمال نیوز : سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سؤال یک خبرنگار با بیان اینکه با دارایی‌های آزاد شده می‌توانیم همه کالاهای غیرتحریمی را خریداری کنید، گفت: امیدواریم طی روزهای آینده این انتقال به صورت کامل انجام شود. با مقامات آذربایجان و ارمنستان در تماسیم/ باهرگونه تغییر در ژئوپلتیک منطقه مخالف هستیم
شمال نیوز : سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سؤال یک خبرنگار با بیان اینکه با دارایی‌های آزاد شده می‌توانیم همه کالاهای غیرتحریمی را خریداری کنید، گفت: امیدواریم طی روزهای آینده این انتقال به صورت کامل انجام شود.(ادامه)
نماینده آمریکا در سازمان‌های بین‌المللی در وین در بیانیه‌ای در نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با تکرار ادعاهای غرب درباره اهداف برنامه هسته‌ای ایران، خواستار همکاری کامل ایران با آژانس در زمینه اجرای موارد توافق شده در مارس گذشته شد.

درخواست آمریکا از ایران
نماینده آمریکا در سازمان‌های بین‌المللی در وین در بیانیه‌ای در نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با تکرار ادعاهای غرب درباره اهداف برنامه هسته‌ای ایران، خواستار همکاری کامل ایران با آژانس در زمینه اجرای موارد توافق شده در مارس گذشته شد. (ادامه)
شمال نیوز: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران با هشدار نسبت به انتصاب افراد فاقد صلاحیت در ‌منابع طبیعی استان، بر استفاده از مدیران جهادی و انقلابی برای صیانت ‌از عرصه‌های جنگلی و ملی تاکید کرد. هشدار دادستان نسبت به انتصاب افراد فاقد صلاحیت در ‌منابع طبیعی مازندران
شمال نیوز: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران با هشدار نسبت به انتصاب افراد فاقد صلاحیت در ‌منابع طبیعی استان، بر استفاده از مدیران جهادی و انقلابی برای صیانت ‌از عرصه‌های جنگلی و ملی تاکید کرد.(ادامه)
سفر رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به ایران چند روز پیش از برگزاری نشست شورای حکام و گمانه زنی ها پیرامون صدور قطعنامه علیه ایران، در نهایت تاثیر خود بر رابطه ایران و آژانس گذاشت و قطعنامه ای در شورای حکام علیه تهران صادر نشد. مسئله ای که امیدها برای زنده ماندن برجام را همچنان حفظ کرده است. پایان جلسات شورای حکام درباره ایران بدون صدور قطعنامه/ اسرائیل عصبانی شد/ بیانیه سه کشور اروپایی درباره توافق ایران و آژانس(خبر)
سفر رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به ایران چند روز پیش از برگزاری نشست شورای حکام و گمانه زنی ها پیرامون صدور قطعنامه علیه ایران، در نهایت تاثیر خود بر رابطه ایران و آژانس گذاشت و قطعنامه ای در شورای حکام علیه تهران صادر نشد. مسئله ای که امیدها برای زنده ماندن برجام را همچنان حفظ کرده است.(ادامه)
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۰۱ درصد افزایش به ۱۸۷۷ دلار و ۳۱ سنت رسید. قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۰۱ درصد افزایش به ۱۸۷۷ دلار و ۳۱ سنت رسید.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - چهارشنبه دوم آذر
روزنامه‌های امروز به واکنش ایران به قطعنامه شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی و آلودگی هوا پرداخته‌اند.(ادامه)
در پاسخ به قطعنامه خصمانه اخیر شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی، ایران اقدامات موثری را در سایت‌های شهید احمدی روشن و شهید علیمحمدی انجام داد / ظرفیت فوردو ۱۰ برابر شد/ راه اندازی دو آبشار در نظنز +جزئیات(خبر)
(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۲۸ آبان
شهادت کیان توسط عوامل تروریست در ایذه، بخشی از تیتر روزنامه‌های امروز است.(ادامه)
شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی امروز پنجشنبه قطعنامه‌ای را که خواستار همکاری ایران با نهاد دیده‌بان هسته‌ای سازمان ملل است به تصویب رساند. قطعنامه یادشده «ضروری و فوری می‌داند» که ایران بدون تأخیر «توضیحات فنی موجهی» را درباره ادعاهای مطرح شده و همچنین امکان «دسترسی به سایت‌ها و تجهیزات» برای «جمع‌آوری نمونه‌ها» فراهم کند. ۲۶ کشور به این قطعنامه رای موافق، ۲ کشور رای مخالف و ۵ کشور رای ممتنع دادند. قطعنامه علیه ایران در شورای حکام تصویب شد
شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی امروز پنجشنبه قطعنامه‌ای را که خواستار همکاری ایران با نهاد دیده‌بان هسته‌ای سازمان ملل است به تصویب رساند. قطعنامه یادشده «ضروری و فوری می‌داند» که ایران بدون تأخیر «توضیحات فنی موجهی» را درباره ادعاهای مطرح شده و همچنین امکان «دسترسی به سایت‌ها و تجهیزات» برای «جمع‌آوری نمونه‌ها» فراهم کند. ۲۶ کشور به این قطعنامه رای موافق، ۲ کشور رای مخالف و ۵ کشور رای ممتنع دادند.(ادامه)
دیدار روسای جمهور ایران و فرانسه/ پاسخ قاطع آیت‌الله رئیسی به تک‌جمله «ماکرون» درباره حقوق زنان / ماکرون : می‌توانیم بر روی گسترش روابط دوجانبه و مسائل اقتصادی و منطقه همکاری‌های خود را افزایش دهیم....(خبر)
(ادامه)
۸ وزیر به مجلس می‌روند/ رسیدگی به قانون نظام وظیفه
۸ تن از وزرا در هفته جاری در جلسات کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی حضور می‌یابند و به سوالات نمایندگان پاسخ می‌دهند.(ادامه)
شمال نیوز: بهادری جهرمی با اعلام خبر پذیرش استعفای وزیر کار و رفاه اجتماعی گفت: البته همکاری آقای عبدالملکی با دولت به‌عنوان مشاور رئیس‌جمهور ادامه خواهد داشت. سخنگوی دولت: استعفای عبدالملکی پذیرفته شد/ سرپرستی زاهدی وفا بر وزارت کار
شمال نیوز: بهادری جهرمی با اعلام خبر پذیرش استعفای وزیر کار و رفاه اجتماعی گفت: البته همکاری آقای عبدالملکی با دولت به‌عنوان مشاور رئیس‌جمهور ادامه خواهد داشت.(ادامه)
متن کامل پیش‌نویس قطعنامه شورای حکام آژانس علیه ایران
متن کامل پیش‌نویس قطعنامه ارائه‌شده از سوی آمریکا، انگلیس، آلمان و فرانسه به شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی منتشر شده است.(ادامه)
پیش‌نویس این قطعنامه از ایران می‌خواهد به سوالات باقی‌مانده آژانس درباره ذرات اورانیوم پیدا شده در سه مکان هسته‌ای توضیح دهد. پیش‌نویس قطعنامه ضد ایرانی به شورای حکام ارائه شد
پیش‌نویس این قطعنامه از ایران می‌خواهد به سوالات باقی‌مانده آژانس درباره ذرات اورانیوم پیدا شده در سه مکان هسته‌ای توضیح دهد.(ادامه)
وزیر امور خارجه کشورمان در آستانه نشست شورای حکام درباره ایران، در توییتی نوشت: با جوزف بورل در مورد مذاکره برای لغو تحریم‌ها و چگونگی ادامه آن رایزنی کردیم / اگر بانیان قطعنامه ضدایرانی در IAEA روش تهدید را دنبال کنند، مسئول همه عواقب آن هستند....(خبر)
(ادامه)
سعید خطیب‌زاده سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (سه‌شنبه) دهم خرداد ماه در نشست هفتگی با خبرنگاران ضمن تشریح آخرین تحولات در حوزه سیاست خارجی به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد ....(خبر)
(ادامه)
محمد بن زاید رسما رئیس جدید امارات شد
شورای عالی حکام امارات عربی متحده محمد بن زاید برادر ناتنی خلیفه بن زاید و ولی عهد او را به عنوان حاکم و رئیس جدید این کشور انتخاب کرد. (ادامه)
سخنرانان روز جهانی قدس در سراسر کشور در کنار محکومیت ظلم و اشغالگری چندین دهه رژیم منفور و پلید صهیونیستی بر نشانه‌های بیداری امت اسلام در برابر توطئه‌های مختلف استکبار و در صدر آنها آمریکا، اسرائیل و متحدانشان در منطقه تاکید کردند و ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : آن زمان زمزمه‌های شنیده می‌شد مبنی بر اینکه می‌خواهند پیکرش را در قم دفن کنند اما دو روز بعد بنا به وصیتش در زادگاهش کیاسر 72 کیلومتری جنوب شهرستان ساری در میان خیل عزاداران به خاک سپرده شد .... دلمان برای فریادهای سید شجاع تنگ شد !
شمال نیوز : آن زمان زمزمه‌های شنیده می‌شد مبنی بر اینکه می‌خواهند پیکرش را در قم دفن کنند اما دو روز بعد بنا به وصیتش در زادگاهش کیاسر 72 کیلومتری جنوب شهرستان ساری در میان خیل عزاداران به خاک سپرده شد ....(ادامه)
خطیب‌زاده: لغو روادید عراق برای تردد‌های هوایی است
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت که لغو روادید عراق برای اتباع ایرانی در حال حاضر برای ترددهای هوایی است. (ادامه)
شمال نیوز : اگرچه مقامات روسیه در کرملین تاکنون به افشای فایل صوتی مصاحبه ظریف واکنش نشان نداده‌اند، اما رسانه‌های روس جزییات آن را به روایت خودشان تحلیل کرده اند. واکنش تند روسیه به افشای فایل صوتی ظریف / ظریف مصاحبه را منتشر کرده است؟
شمال نیوز : اگرچه مقامات روسیه در کرملین تاکنون به افشای فایل صوتی مصاحبه ظریف واکنش نشان نداده‌اند، اما رسانه‌های روس جزییات آن را به روایت خودشان تحلیل کرده اند.(ادامه)
شمال نیوز :  وزیر خارجه ایران در گفتگویی اظهار داشت: برخی دوستان از الان شروع کرده‌اند و دوست دارند دور بعد دولت در اختیارشان باشد و مذاکره‌کننده باشند. همه بدانند برجام موضوعی است که در سطح رهبری پیگیری می‌شود .... کنایه ظریف به مخالفان برجام: می‌خواهید در دولت بعد مذاکره کنید، نوش‌جانتان!/ پل‌های پشت سر را خراب نکنید / قصد ندارم وارد انتخابات ریاست‌ جمهوری شوم
شمال نیوز : وزیر خارجه ایران در گفتگویی اظهار داشت: برخی دوستان از الان شروع کرده‌اند و دوست دارند دور بعد دولت در اختیارشان باشد و مذاکره‌کننده باشند. همه بدانند برجام موضوعی است که در سطح رهبری پیگیری می‌شود ....(ادامه)
نمایندگان مجلس از دولت شکایت کردند
جمعی از نمایندگان مجلس به دنبال عدم اجرای صحیح قانون تامین کالاهای اساسی(یارانه معیشتی) از دولت به کمیسیون اصل 90 مجلس شکایت کردند.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 7 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.114 seconds.